Priser og betalingsbetingelser:
Alle priser i butikken er angitt inklusive merverdiavgift.
For hver ordre tilkommer porto og ekspedisjonsgebyr etter postens gjeldende satser.
Forbehold
Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/tjenestene på siden.
Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!
Betaling:
Betaling skjer med kort – VISA, Mastercard.
Vi krever betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra oss til kunden.
Personopplysninger
Natur-Import AS behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register. Som kunde hos oss vil du kunne motta nyhetsbrev med produktnyheter, tilbud og annen relevant informasjon.
Kortinformasjon
Når du handler hos Natur-Import AS blir betalingen behandlet av Netaxcept, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.
Levering:
Vi sender normalt varene dagen etter ved bestilling mandag – fredag, i tillegg kommer den tiden Posten beregner for å levere til ditt bestemmelsessted. Bestillinger fredag, lørdag og søndag blie sendt mandager. Vi sender varer kun til adresser i Norge.
Avtalt retur:
Ved enhver reklamasjon må du kontakte kundeservice på telefon 23 37 37 40 eller via e-post: post@naturimport.no for å avtale retningslinjer og forsendelsesmåte, før eventuell vareretur. Påse at de returnerte varer er merket med det tildelte returnr., dette sikrer en rask og effektiv behandling.Varer som returneres uten avtale, aksepteres normalt ikke. Returnerte varer skal være i originalemballasje. Reklamasjon må skje innen rimelig tid og uten ugrunnet opphold. All retur som ikke skyldes selgers feil, skjer for kjøpers regning og risiko.
Garanti/reklamasjon:
Er et produkt blitt skadet under transport, eller du har fått feil produkt så har du de samme rettigheter som i andre butikker. For varer som returneres må du selv betale portoen, men du vil selvsagt få dette refundert når returen er ferdigbehandlet og akseptert.
NB! Varer som blir returnert i oppkrav vil ikke bli hentet.
Reparasjon:
Dersom det oppstår en feil ved produktet vil vår kundeservice informere om hvor denne kan utbedres. Dette gjelder ved garanti/reklamasjon og vanlige reparasjoner.
Angrerett
I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettsskjema (som lå vedlagt i forsendelsen), du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto. Se utfyllende informasjon
på angrerettsskjemaet. Dersom kjøper ikke har mottatt angreskjema skriftlig på papir eller på annet varig medium (f.eks. e-post), utvides angrefristen til 3 måneder. Angreskjemaet skal være ferdig utfylt med <butikknavn> informasjon når skjemaet mottas. Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven.